Et unikt volleyballfoto

flat ball

Se godt på dette bildet. Jeg tror ikke du har sett maken så mange ganger. Bildet er hentet fra VM-kvalifiseringen i Halmstad tidligere i år. Det er Mathias Loftesnes som dunker ballen i gulvet på svensk side.
Det unike er at jeg har tatt bildet akkurat idet ballen blir trykket sammen på gulvet. I sandvolleyball er Espen Stensvoll en mester i å ta bilder som viser ballen sammentrykket på armene til mottakeren, men har aldri sett at noen har gjort det som jeg fikk til her. Men det var bare flaks, siden jeg tok en rask serie med mitt Fuji X-E1. Dette er slett ikke noe kamera for sport, men jeg fikk ganske mange brukbare bilder fra Sverige.

2 thoughts on “Et unikt volleyballfoto

  1. Og i disse dager hamrer Mathias ballen flat i gulvet i belgisk eliteserie. Etter tre serierunder leder laget hans, Asse Lennik, serien, og Mathias er en av de som tar flest poeng for laget

Leave a Reply

