Åmlitreffen

VB162 copy

Siden dette er en blogg med historiske volleyballbilder, får jeg vel hente fram noen eldre bilder enn dem jeg har lagt ut i det siste.  Dette bildet er fra Åmlitreffen. som i mange år var ett av de få tilbudene for volleyballspill om sommeren. Nå leser vi at de vurderer å legge ned Åmli gymnas, i hvert fall idrettslinjen. Sørgelig utvikling, spør du meg. I Åmli har mange mennesker lagt ned mye arbeid gjennom flere generasjoner på volleyballidretten. Jeg har selv spilt NM der mer enn en gang. På dette bildet kjenner jeg i hvert fall igjen Roald Bahr, kanskje dere kan hjelpe meg med flere navn?

4 thoughts on “Åmlitreffen

  1. Roald er eneste lett gjenkjennelige person i dette bildet, men gitt at han spiller på et Hellerasten-lag, TROR jeg at oppleggeren er Harald Skodvin. De to(!!) angriperne klarer jeg ikke å plassere, heller ikke blokkspillerne.

Leave a Reply

