To fotografer, samme motiv

Hebbe_forsvar NM Tr heidi

Det tas tusenvis av bilder der flere fotografer forsøker å få interessante situasjoner. Jeg skal vise et par eksempler på at fotopgrafer tenker likt. Det skjer når de to ser idretten på samme måte og vet når spennende ting kan skje. . Heidi  Larsen og jeg oppdaget en gang vi satt ved siden av hverandre at kameraene våre gikk av samtidig, eller i hvert fall nesten samtidig. Gang på gang. Da jeg for litt tilbake la ut et bilde av Heidi Byberg under NM i Trondheim, skrev Heidi at hun også hadde dette bildet. Jeg ble litt usikker, hadde jeg kanskje brukt hennes bilde? Vi sjekket, og oppdaget ørsmå forskjeller. Bare se selv.
Foto: Heidi Larsen og Raymond Wardenær.

Leave a Reply

