Stavanger 1999 – 1

992349923599236

Til sommeren er det internasjonal turnering i sandvolleyball i Stavanger igjen. Med nye folk i ledelsen. Jeg håper de benytter seg av all kompetansen som allerede finnes, for arrangementene i Stavanger har vært i verdensklasse! Jeg benytter sjansen til tilbakeblikk og vil kjøre en serie bilder her fra turneringen i 1999 til nå. Jeg var så heldig å få være fotograf i alle turneringene. Jeg vil legge ut en god del bilder fra hver av turneringene, men bare 3-4 av gangen. Og hva er naturligere enn å starte med han som fikk det hele i gang, Bjørn Maaseide. Ser du nøye på bildet av Bjørn kan du legge merke til at han var grepet av stundens alvor over endelig å å ha fått det til. En svært rørt Maaseide.
Arrangementsansvarlig Sigurd Vik lyktes ved første forsøk. Alle tilreisende var begeistret, selv Ruben Acosta, president i FIVB. Før han dro hjem hadde jeg et intervju med han, der han avsluttet med følgende:
“Jeg må innrømme at jeg hadde mine tvil da jeg kom hit”, sa han, “men nå reiser jeg med et håp om snart å komme tilbake igjen!”

One thought on “Stavanger 1999 – 1

  1. Pingback: Stavanger 1999 – 3 | FIVB Beach Volleyball World Tour in Norway 1999 - 2011

Leave a Reply

