Stavanger 2006 – 5

Jeg skulle ønske de av sandvolleyspillerne som finner bilde av seg selv her kunne kontakte andre og fortelle om det. I går tok jeg èn telefon, og det resulterte i en oppgang fra 23 treff dagen før, til 686 treff i går! Fantastisk, egentlig. I dag legger jeg ut litt flere bilder, ellers vil jeg ikke bli ferdig før årets turneing i Stavanger. Nila Håkedal står i sentrum i dag. Er det noen som kan forklare meg hvorfor Nila ser ut til å skulle juble i bilde nummer tre når linjedommeren peker ballen inn på hennes side?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a Reply

