Stavanger 2014 – 2

Onsdagen går mot kveld. Jeg har brukt mye tid på å få tak i en parkeringsplass i nærheten av banene, men måtte starte med å betale 125 kroner fram til klokka 1800. Så ordnet David Cox og Eva Lio opp, og fikk et av svært få parkeringskort til parkeringen i samme hus som pressesentret! Så glad er det lenge siden jeg har vært.  Her er det bilder av Treland/Pedersen, Kongshavn/Kjølberg og Sannarnes/Hjortland. Som dere ser er det ujevn eksponering, så jeg behersker ikke det nye kameraet ennå. Om jeg skulle fotografert sport oftere, hadde jeg nok valgt et speilreflekskamera. For å se de offisielle bildene går du hit, og til women eller men. http://www.fivb.org/EN/BeachVolleyball/Competitions/WorldTour/2014/Event/index.asp?TournCode=MSTA2014

bilde 12 bilde 11 bilde 10 bilde 8 bilde 7 bilde 6 bilde 5 bilde 4 bilde 3 bilde 2 bilde 1

Leave a Reply

