Stavanger 2014 – 5

Alle norske lag er nå slått ut. Siden jeg denne gang konsentrerte meg om dem, vil jeg ikke være tilstede på noen arena lørdag eller søndag. Bilen min er på verksted, og jeg håper de får den i stand i dag, slik at jeg kan vende nesa hjemover igjen.
Jeg har bodd på Vølstadskogen Camping i Soma, hos mine gamle venner Even og Clara Ellingsen. Even er æresmedlem i volleyballforbundet og antakeligvis den personen som har betydd mest for utviklingen av idretten vår i Rogaland. Det var en miss at han ikke fikk særlig omtale i forbundets  historiebok.
Jeg kommer tilbake med min personlige omtale av årets turnering i Stavanger.

Leave a Reply

