Tilbake til tidligere tider

Jeg tror at dette var min siste tur som fotograf til sandvolleyball i Stavanger. Jeg skal komme tilbake til det.
Men nå; nye tider med gamle bilder!
Og da blir det innendørsbilder. I alle fall til jeg kanskje finner på å legge ut bilder fra Stavanger og Kristiansand fra sandvolleyball, og med interessante bilder av utenlandske spillere.
Men nå er vi som sagt innendørs igjen, og de som har vært med en stund kjenner kanskje igjen Sognshallen, og en kamp mellom KFUM Oslo og Brøstadbotn eller BK Tromsø. Så nå er det bare å fortelle hvem vi ser i disse bildene.

vb509 ny

4 thoughts on “Tilbake til tidligere tider

  1. På BKT ser vi velkjente Svein Arild Jacobsen. Husker jeg etter mye mas fikk de samme kule røde Adidas-skoene på slutten av 70 begynnelsen av 80-tallet. Så dette er kanskje fra den tiden et sted….

  2. Jørn Hugo Karlsen (opprinnelig fra Tromsø) er opplegger for KFUM, og det er antagelig Geir Paulsen med ryggen til.

Leave a Reply

