En klassisk duell

Dette bildet er tatt våren 1989. Jeg kunne jo ikke bare fortsette på søttitallet, ellers hadde det bare vært Ivar Bakken og Jon Ølnes som hadde kjent igjen spillere. Med bilder også fra nyere tid, får jeg kanskje flere med her. De klassiske duellene mellom KFUM Oslo og Bergkameratene er det mange som fremdeles husker. Jeg regner med at Svein Rørvik, som trente BK, hjelper oss med mange av navnene her. Flere bilder fra den samme kampen kommer også.

vb536 copy vb537 copy vb538 copy vb539 copy

3 thoughts on “En klassisk duell

  1. Jorunn Grødum (Holtungen) er nå på flere av bildene (for BK). Randi Holden Hoff i blokk for K-O på bilde 2. Er det Crina Rauta (?) som legger for BK??

  2. BKs nr. 10 er Eli Wenche Nilsen, nr. 8 er Tone Bjellvåg, og hos KFUM har Anja Knutsen nr. 10, mens jeg lurer på om det kan være Nina Berg i forsvar på det siste bildet.

  3. Det er flere enn Ivar og Jon som fortsatt lever av de sm sto med begge bena og hjertet i volleyballsporten på syttitallet. Kjente igjen de fleste fraden epoken jeg.

    Jim N.

Leave a Reply

